clicca sulla foto per vedere il video

martedì 29 marzo 2011

Mamma-poesia in dialetto Salentino di Gioacchino Vilei



(Dalla mia raccolta  di poesie in dialetto salentino del 1991)


Mamma
(dedicata  a mia madre)

Poeti,cantanti,scrittori,artisti
tutti hannu scrittu versi insuperabili
pe la mamma.


Iou nu su nienti rispettu a quisti,
ma nu boiu fazzu cattiva ficura
propriu cu signuria,Mamma.


Ce taggiu dire?
tante cose,ma soprattuttu
ca stampi comu lu tou
nun ci ne cchiui.


Sempre disponibile,premurosa,
sicura e curretta cu tutti.

Nu face nienti ca lu Signore
ta date tante sofferenze de ogni tipu:
Signuria si stata sempre cranne e l'hai
superate sempre cu rassegnazione.

Prima de tuttu li fiji toi,poi l'autri
e poi se è statu possibile,hai pinsatu pe Signuria;
ma sta possibilità è rimasta spessu nu sognu.

Mamma moi me manchi tantu a Milanu
ma speru cu tornu quantu prima
a Giurdignanu.


Jou e li fiji toi te dicimu grazie,
Mamma,de quidrhu ca hai fattu pe nui


Gioacchino Vilei

(commento personale)


Mia mamma è stata la persona più importante della mia vita  e mi manca  tanto da quando non c'è più tra noi.

Nessun commento:

Posta un commento